Nabór na stanowisko Główny Księgowy

DYREKTOR  POWIATOWEGO  URZĘDU  PRACY  W  GOLENIOWIE

OGŁASZA  NABÓR  NA  WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE

 

Główny Księgowy

w Powiatowym Urzędzie Pracy w Goleniowie

ul. Zakładowa 3, 72-100 Goleniów

 

Liczba wolnych miejsc: 1

 

Wymiar etatu: 1/1

 

Miejsce wykonywania pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie, ul. Zakładowa 3, 72-100 Goleniów.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – przekroczył 6%.

 

Pracodawca zastrzega sobie prawo do możliwości nierozstrzygnięcia konkursu.

 

1. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie:
    • ukończone studia wyższe – preferowane kierunki: rachunkowość, ekonomia, finanse i    

posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości;

    • ukończenie średniej policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości;
  1. doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań dotyczących czynności finansowo-księgowych jednostek administracji państwowej czy samorządowej;
  2. obywatelstwo polskie, obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli znajomość języka polskiego jest potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

 

2. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność obsługi komputera (Pakiet Microsoft Office) i urządzeń biurowych;
  2. znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r.;
  3. znajomość ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r.;
  4. znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
  5. znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu związanego ze stanowiskiem;
  6. zdyscyplinowanie, samodzielność, obowiązkowość, odpowiedzialność, terminowość;
  7. umiejętność pracy w zespole oraz radzenia sobie ze stresem.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. Prowadzenie rachunkowości jednostki.
  2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
  3. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
  4. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  5. Współdziałanie z bankami, w szczególności w sprawach dotyczących obsługi rachunków bankowych Urzędu.
  6. Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki.
  7. Dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego Powiatowego Urzędu Pracy.
  8. Sporządzanie sprawozdań finansowych i innych sprawozdań z zakresu działania PUP.
  9. Zorganizowanie gromadzenia i przechowywania dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, zaginięciem lub zniszczeniem.
  10. Nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości, wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne PUP.
  11. Opracowywanie projektów planów finansowych PUP i ich zmian, na podstawie informacji o planowanej wysokości dochodów i wydatków, przekazywanych przez poszczególnych pracowników PUP.
  12. Dokonywanie bieżącej analizy wykonania planów finansowych i bieżące informowanie Dyrektora PUP o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz prawidłowości wydatkowania środków otrzymanych na wydatki z budżetu państwa, Funduszu Pracy, budżetu samorządu i innych funduszy celowych.
  13. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad dokonywania wydatków publicznych (w sposób terminowy, celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów).
  14. Nadzór nad prawidłowością umów zawieranych przez PUP pod względem finansowym.
  15. Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych.
  16. Zapewnienie ochrony mienia będącego w posiadaniu jednostki.
  17. Nadzór nad pracą wieloosobowego stanowiska ds. finansowo – księgowych, w tym dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy poszczególnych pracowników oraz nadzorowanie ich wykonywania.
  18. Sprawowanie kontroli zarządczej.
  19. Dokonywanie okresowych ocen podległych pracowników.
  20. Określanie zakresów czynności podległych pracowników.
  21. Dbałość o rozwój zawodowy podległych pracowników, a w szczególności umożliwienie pracownikom uczestniczenia w szkoleniach.
  22. Wyznaczanie zastępstwa w przypadku urlopu lub długotrwałej nieobecności w pracy pracownika.
  23. Powierzanie w uzasadnionych przypadkach podległym pracownikom wykonywania czynności i zadań dodatkowych nieobjętych zakresem czynności.
  24. Opiniowanie doboru obsady kadrowej, wnioskowanie wysokości wynagrodzenia, przeszeregowań, nagród, premii i kar dotyczących podległych pracowników.
  25. Obsługa systemu bankowości elektronicznej i dokonywanie płatności.
  26. Planowanie, rozliczanie i ewidencjonowanie środków budżetowych.
  27. Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz ich zgodności z planem finansowym.
  28. Planowanie wydatkowania środków FP, PFRON, EFS, KFS i innych środków pochodzących z funduszy unijnych.
  29. Przestrzeganie i kontrola dyscypliny wydatków z FP, PFRON, EFS, KFS i innych środków pochodzących z funduszy unijnych.
  30. Rozliczanie i ewidencjonowanie operacji finansowych z FP, PFRON, EFS i innych środków pochodzących z funduszy unijnych.
  31. Przestrzeganie, kontrola dyscypliny finansów publicznych dotyczących środków budżetowych.
  32. Ewidencja operacji finansowych Funduszu Pracy, EFS, Budżetu, ZFŚS, PFRON i innych funduszy celowych w ujęciu syntetycznym i analitycznym.
  33. Analiza ponoszonych wydatków budżetowych i z Funduszu Pracy oraz sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych oraz innych występujących jednorazowo.

38) Sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych.

  1. Sporządzanie sprawozdań budżetowych z wykonania procesów związanych z gromadzeniem środków publicznych oraz ich rozdysponowaniem.
  2. Sporządzanie bilansu, rachunku zysku i strat, zestawień zmian w kapitale własnym (funduszu jednostki).
  3. Bieżące archiwizowanie dokumentów według kategorii wydatków i okresów księgowych.
  4. Przekazywanie dokumentów do składnicy akt.
  5. Realizacja zadań wynikających z zarządzeń wewnętrznych Dyrektora PUP.
  6. Stała współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi.
  7. Wykonywanie innych poleceń Dyrektora zleconych na piśmie bądź ustnie.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

  1. Umowa o pracę.
  2. Praca administracyjno-biurowa (obsługa urządzeń i sprzętu biurowego, praca przy komputerze powyżej 4 godzin).
  3. Praca jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy: 1/1 etatu.
  4. Praca od poniedziałku do piątku.
  5. Miejsce wykonywania pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie, ul. Zakładowa 3.
  6. Usytuowanie i dostęp do stanowiska pracy: pomieszczenie biurowe na pierwszym piętrze budynku niedostosowane do poruszania się na wózku inwalidzkim.

 

5. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;
  3. oświadczenie - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załączonego wzoru);
  4. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz wymagane uprawnienia;
  5. kopie świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających staż pracy;
  6. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (według załączonych wzorów),

       ponadto osoba wyłoniona na ww. stanowisko jest zobowiązana dostarczyć przed            

       zatrudnieniem oryginał zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za          

       przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne        

       przestępstwo skarbowe;

  1. oświadczenie stwierdzające zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku

(według załączonego wzoru);

  1. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych zgodnie z    

         ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych 

  1. Oświadczenie o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

6.            Termin, sposób i miejsce składnia dokumentów aplikacyjnych:

 

  1. Termin:

Do dnia 30 grudnia 2024 r. do godziny  1500.

 

  1. Sposób:

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem          

„Nabór na stanowisko GŁÓWNY KSIĘGOWY w nieprzekraczalnym terminie do dnia

  1. grudnia 2024 r. do godziny 1500 „

 

3) Miejsce:

Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie ul. Zakładowa 3, 70-100 Goleniów, (zaklejoną kopertę należy złożyć w Sekretariacie w siedzibie urzędu – I piętro).

 

W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu do Powiatowego Urzędu Pracy w Goleniowie.

 

 

7.           Informacje dodatkowe:

 

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

 

O terminie i miejscu postepowania kwalifikacyjnego kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie. W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu kontaktowego. 

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na stronie internetowej Powiatowego Urzędu pracy w Goleniowie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

 

Goleniów, dnia 20.12.2024 r.

 

 

                                                                                                     Dyrektor Powiatowego

                                                                                                          Urzędu Pracy w Goleniowie

                                                                                                              mgr Urszula Witkowska

 

 

 

 

Pliki do pobrania:

  1. Oświadczenie o niekaralności.
  2. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  3. Oświadczenie stwierdzające zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku.
  4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych.
  5. Oświadczenie -Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  6. Klauzula informacyjna.
Wytworzył:
Udostępnił:
Kolanowski Jarosław
(2024-12-20 13:28:58)
Ostatnio zmodyfikował:

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki